Drukarki Siedlce

Drukarki Siedlce. Jak drukować z komórki?

Drukarki Siedlce a urządzenia mobilne

Urządzenia mobilne na stałe wpisały się w nasze otoczenie.  Dotyczy to zarówno życia prywatnego, jak i zawodowego. Coraz częściej zastępują nam one komputery. Dlatego też kwestią czasu było stworzenie funkcji drukowania bezpośrednio z tabletu czy komórki. Producenci co rusz prześcigają się w wyścigu technologicznych zbrojeń. Nie musimy już podłączyć drukarki Siedlce do laptopa czy peceta.

Drukarki Siedlce a zdobycze techniki

Sposób na to jest kilka. Samsung wypuścił na rynek linię urządzeń, które wyposażono w 10-calowy tablet, z pomocą którego możemy drukować m.in. bezpośrednio z sieci. Jest to duża oszczędność czasu i miejsca. Ponadto, wbudowany ekran umożliwia nie tylko drukowanie materiałów, ale również ich podstawową edycję. W innych modelach posunięto się jeszcze dalej. Wystarczy przyłożyć smartfona czy tablet wyposażonego w moduł, aby urządzenie otrzymało dokument, który ma wydrukować. Drukarki są też kompatybilne z usługą Google Print Cloud, znacząco ułatwiającą rejestrację użytkowników.

Drukarki Siedlce a integracja urządzeń

Ciekawe rozwiązania stosują również inni producenci. Brother zaimplementował w swoich nowych urządzeniach m.in. funkcję skanowania do dokumentu Microsoft Office. To znowu przykład działania w drugą stronę, a więc przesyłania materiałów bezpośrednio z urządzenia wielofunkcyjnego do komputera. Wszystko w ramach dwóch projektów: Brother Apps oraz Brother Solution Interface. Ten drugi odpowiada właśnie za integrację urządzeń drukujących z aplikacjami do zarządzania dokumentami.

To tylko kilka przykładów, ale właściwie u każdego z graczy w branży znajdziemy modele posiadające rozwiązania do druku bezprzewodowego i mobilnego, bo to w dzisiejszych czasach standard. Ale wcale nie oznacza to, że rynek drukarek może czuć się zagrożony. Pomimo lekko widocznych wahań sprzedaży, większość największych firm odnotowuje zadowalające wyniki finansowe. Wynika to nie tylko z faktu, że elektronika wciąż tanieje, ale również z tego, że coraz więcej osób prywatnych decyduje się na zakup urządzeń drukujących. Nie bez znaczenia jest też rozwój sektora korporacyjnego oraz stale zwiększane środki na reklamę, nie tylko internetową.